شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

 دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...



نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت15:18---28 شهريور 1391
بازم همون آهنگ قدیمی

چقد خاطره توشه

یادش بخیر

امیدوارم خوشبخت شی

به یکباره دلم هوای اون روزارو کرده

از ته دل آرزوی خوشبختیتو دارم رفیق قدیمی
پاسخ: سلام رفیق قدیمی نمیدونم کجایی و در چه حالی من که هیچوقت اون روزا یادم نمیره حتی یک لحظه هرشب به یاد اون روزا تا صبح بیدارم. منم برات از ته دل آرزوی خ.وشبختی میکنم.


مسافر
ساعت3:49---22 مرداد 1391
زندگی کن زندگی
پاسخ: زندگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زندگی یعنی چه؟؟؟؟ زندگی واژه ی غریبی است برای من


هموطن
ساعت12:00---9 مرداد 1391
همیشه انقدر ساده نرو لااقل نگاهی به پشت سرت کن

شاید کسی پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد

می زند ..... و تو هرگز او را ندیده ای .....
پاسخ:سلام کاش ساده میرفتم و به پشت سرم نگاه نمیکردم. ولی صدایی نیامد من که تمام بی صدایی ها را میشنیدم اما افسوس صدایی دیگر نیامد. افسوس........


عشق الهی
ساعت22:04---7 مرداد 1391
عشق واقعی خداست
باید مراقب بود که از خدا دور نشد همین!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 15:35 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 251
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 647
بازدید کل : 12083
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1