شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ
 دفاع از پایان نامه

 

 

عنوان پایان‌نامه : مقایسه گیاه‌پالایی دو گونه گیاه شبدر متفاوت در مورفولوژی ریشه گیاه با حضور و بدون حضور میکوریزا در خاک آلوده به کادمیوم

سه شنبه 1391/8/30



نظرات شما عزیزان:

من؟
ساعت16:20---27 آبان 1391
من اسبم و تویی سوار من!
من فریادم و تویی هوار من!
من .... و تویی نوار من!
من همسایه و تو همجوار من!
به یاد پدرم افتادم بذار ببارم من!
بذار بخونم گریونم هی تو نگار من!
یک بغض که میتروکونه صدای من!
ولی به همه می رسونه ندای من!
.
.
.


بشار
ساعت10:48---27 آبان 1391

با آرزوی موفقیت و سلامتی !!!


لیدا
ساعت20:19---26 آبان 1391
واست آرزوی موفقیت می کنم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 11413
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1