شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

دلم گرفته خیلی هم گرفته

 

از پس شیشه عینک استاد       سرزنش وار مرا مینگرد          

از پس چهره من میخواند           که چه ها در دل من میگذرد

میکند جمله خود را دنبال           بچه ها عشق گناه است گناه

وای اگر بر دل نوخاسته ای         لشکر عشق بتازد ناگه

مینشینم همه ساعت خاموش  در دل خویشتنم غوغاییست

ساکتم گرچه به ظاهر اما           در دلم با غم خود دنیاییست

 



نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت0:51---17 مهر 1391



زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی


که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد





شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت پس همیشه شاد باش





امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنمینت بشمار


شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد





کسی را که امیدوار است هیچگاه ناامید نکن شاید امید تنها دارائی او باشد





اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه زندگی نباشد


صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد





هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم


به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم





دوست داشتن بهترین شکل مالکیت


و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است





خوب گوش کردن را یاد بگیریم


گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند





وقتی از شادی به هوا میپری


مواظب باش کسی زمین رو از زیر پاهات نکشه








میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان


یا بگوئی : خدا به خیر کنه، باز صبح شده


انتخاب با توست





زندگی کتابی است پر ماجرا


هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز





مثل ساحل آرام باش


تا مثل دریا بی قرارت باشند





جائی در پشت ذهنت به خاطر بسپار


که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست





فکر کردن به گذشته


مانند دویدن به دنبال باد است





باد همیشه می وزد


میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی، هم آسیاب بادی


تصمیم با توست





آدمی ساخته افکار خویش است


فردا همان خواهد شد که آنروز به آن می اندیشد





برای آنان که مفهوم پرواز را نمیفهمند


هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی



پاسخ:
سلام دوست من. مرسی از نظراتتون. ایمیلی از شما دارم ولی شاید اشتباه باشه. اگه ایمیلتونو بذارید ممنون میشم.

پاسخ: لیدا خانم فکر کنم این مدت شمارو با کسی دیگه اشتباه گرفته بودم. خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم.


دوست
ساعت0:40---17 مهر 1391



کـــــــاش !!............


کاش مـی دانستیم زندگی کوتاست ...


خیلــــــــــــی کوتاه !....


کاش از ثانیه ها و لحظه های زندگی لذت می بردیم ٬


کاش قلبــی رو برای شکستن انتخاب نمی کردیم


کاش همه را دوست داشتیم ...


کاش معنی صداقت را همه می فهمیدیم !!....


کاش هیچ کودک فقیری دیگر خواب نان تازه وداغ را نمی دید


کاش دلهایمان دریایی می شد !!


کاش مـی فهمیدیم زندگی زیباست ولذت مـی بردیمش تا نهایت...


کاش مـی دانستیم که ما نمـی دانیم فردا برایمان چه اتفاقی می افتد


کاش بهانه ای برای ناراحت کردن دلهای زخم خورده نبود ...کاش...............



پاسخ:
حرف دلمو زدین. حرفی که همیشه خودم تو ذهنم دارم ولی بهش توجه نمیکنم

پاسخ: من این مطلب شمارو با اجازتون تو یه وبلاگ دیگم میفرستم چون خوشم ازش اومده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 11198
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1