شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

برعکس بعضیا که این روزا خوشحالن و از خوشحال دارن بال درمیارن

من ناراحتم

از ناراحتی دارم دق میکنم

ناراحت ناراحت

قرار شده به خدا توکل کنم قبلا هم توکل کردم ولی خدا انگار صدامو نمیشنوه نمیدونم چقدر گناه من بزرگ بوده

خدایا ازت خیلی انتظار دارم. خیلی چیزا میخوام. میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت2:08---12 دی 1390
سلام  چرا ناراحتی همیشه شاد باش
پاسخ: سلام. آدما گاهی اوقات شادن گاهی اوقات هم وقتی چرخ روزگار بر وفق مرادشون نمیچرخه ناراحتن. حالا هم دوره این شده که چرخ روزگار سرناسازگاری با ما برداشته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 11415
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1